Article publicat a El Nou 9, el 12 d'Octubre de 1995 fent-se ressó de l'emissió de "Quatre dones i el Sol" de Jordi Pere Cerdà.
Sabíeu que ...?
Els primers radioteatres, emesos a començaments de la dècada de 1920, eren obres de teatre representades en un escenari convencional a les que es superposava la veu d'un narrador que anava explicant per ràdio tot allò que no s'apreciava només amb l'oïde.







